18.

Delicate Steve – Ramona Reborn  på repeat om och om igen, dagarna fylls med te-kvällar, matteplugg, filmnätter med vänner för att ignorera de sju inlämningarna sexton proven nittio franskaglosorna herregud osvosvosv, biobesök, brevskrivande, ångestvridande, twittrande i sin egna hashtagg (obs. som trendade för andra gången i år grattis till mig och chrisse som är skaparna), men vi märker inte att de rinner ur våra händer som sandkorn. För det är över åttio dagar sedan Lars Winnerbäck och Kent spelade på Trädgårdsföreningen, runt sextio dagar sedan jag kom hem från Frankrike och snart femtio dagar sedan Way Out West slutade. Löven ändrade färger över en helg och Haga har tagit fram ljusslingorna från förra året så allt är på sin plats ändå. Förutom livet. Men jag hoppas vi alla klarar oss, för stunden i alla fall.
 
 
Avslutar ett inlägg med en fråga. Som normbloggarna brukar.
 
Vea Om: 14.
Hur gör man en podcast? Snälla svara!
 
Hej Vea. Vad fint namn till och börja med! En podcast tror jag man kan göra på ett flertal olika inspelningsprogram på datornera nu för tiden? Har egentligen ingen större koll eftersom jag inte äger det senaste inom teknik. Jag och Linnea valde "ljudinspelning" på en av våra skoldatorer vi fåt (HP), laddade upp ljudfilen på SoundCloud och kallade det Podcast. Svårare än så var det inte. Om du gör en Podcast, skicka den gärna/kommentera någon länk så jag får höra!

Kommentarer
Postat av: Linnéa'

Vilka sexton prov och vilka sju inlämningarna? Går vi ens i samma klass?

2012-09-28 vid 08:57:58
URL: http://MissMjulk.blogg.se
Postat av: felicia-

jäklar så otrolig fin blogg!!!! Dör

2012-09-30 vid 21:21:50
URL: http://whofelicia.blogg.se
Postat av: felicia-

ja men precis, det ska jag! Ja men det gör vi=D

2012-10-02 vid 12:39:07
URL: http://whofelicia.blogg.se
Postat av: L

skulle döda för att kunna skriva så fint som du.

2012-10-03 vid 20:55:46
URL: http://www.imnotvain.blogg.se

:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0