22.

När jag vaknar på morgonen och känner solen skina på mitt ansikte,

sträcker jag på mig och gäspar
Det finns så mycket tid jag kan slösa.

För jag behöver allt det där,
så mata mig med din kärlek,
och ta mig genom dagen.

Få mig att tro att du är här, bredvid mig, över mig, i mig.
Jag bryr mig inte om du lurar mig.
Jag vill inte det något annat sätt.
Därför att då skulle jag bara stanna likadan.

När jag vaknar på gryningen,
och dagen är inte långt borta,
och jag ska hitta min väg i ett mörkt rum,
som mina ögon inte kan se igenom.
 

Någon gjorde mig,
kommer du rädda mig?
Och ta mig genom dagen?

Skämta med mig,
jag bryr mig inte om du inte lyckas, jag skrattar ändå,
för vad du än gör eller säger eller både och, får du mig att le,
så innan du går måste jag få känna,
att du är något mer än drömmar och dimma jag ser.

 


Därför att överallt jag går,
överallt jag varit,
och överallt jag ska,
vill jag bara gå med dig.


Kommentarer
Postat av: sarah

underbara bilder och texter.

2012-11-03 vid 00:32:44
URL: http://sarahhelmertz.blogspot.com

:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0