7.

Brev efter brev börjar formas, utan grund och mening. Bäck fylls på om och om igen. Dansar i vardagsrummet med mamma och pappa till Benny Goodmans låtar. Läser ut pocketböcker och dricker upp allt te jag kan få tag på. KIK:ar nätterna ut. Skicker FINNS DET EN FINNS DET FLERA och VARFÖR SKA MAN TÄNKA PÅ NÅGON ANNAN ÄN SIG SJÄLV på Veronica Maggio konsert och träffar på slump vänner jag inte sett på över ett år. Tackar nej till att "festa supa ses i dimman?!"-mess för att titta på film en lördagskväll, äta upp kilovis med onyttigheter och handlar skor för 3000 kronor.
 
Imorgon börjar mitt jobb föresten. Skall behöva presentera mig som "Therese, utblidad och diplomerad sim- och teknikintruktör för minderåringa för KSS välkommen till din nya grupp" för ~100 barn och minst lika många föräldrar. Kommer behöva bära barn över poolen och låssas som att livet är som allra bäst på simskolan i flera veckor för 85 kronor/h.

Kommentarer
Postat av: emma klang [foto]

Dina texter är så himla fina att jag får ont i magen av att läsa dem!

Svar: Åh tack så mycket fina Emma! Men jag vill inte att du ska få ont i magen...
Therese Thuresson

2012-08-26 vid 14:10:02
URL: http://www.photoyemma.blogg.se
Postat av: emma klang [foto]

åh men det är den bra sorten av magsmärta, det är ont i magen som " du skriver så fint och du är så fin "-ont

Svar: ååååh jag blir så rörd japp din vänskap sen är jag nöjd.
Therese Thuresson

2012-08-26 vid 22:18:45
URL: http://www.photoyemma.blogg.se
Postat av: emma klang [foto]

alltså seriöst, om du vill så skriv på kik, heter eemmaklang

Svar: skriver till dig asap!!!!!!
Therese Thuresson

2012-08-26 vid 22:30:58
URL: http://www.photoyemma.blogg.se

:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0