5.

Inte förrän skolan var över för idag och efter min pappas påminnelse fan, nu går du i tvåan Therese, du börjar bli stor kunde jag greppa att jag börjat skolan igen. Möta klasskamraterna och uppdatera varandra på vad som hänt under sommaren samtidigt som alla sitter samlade i resturangen F vid Järntorget och äter gårdagens ris med korvsråganof och lasagne. Skratta och nästan sätta vatten i halsen för att behöva säga jo, jag var rätt full där hehe därför ser jag lite borta ut hehe på de flesta av alla bilderna från sommaren. Få visa upp sigerade papperstallrikar, nyinköpta cd-skivor och rökiga festivalbilder på bröst.
 
Idag var dagen då jag hade planerat i almenackan att lyssna på detta efter skolan, dricka kaffe alternativt chaite vid fönstret och inviga hösten, men det är fortfarande tjugo grader varmt ute så det gick åt skogen och nu vill jag inte det längre. Istället väljer jag att sitta på mitt golv, ladda ner filmer, plandera mitt sparande inför höst/vinter och 2013, lyssna på det här och äta (mycket fula) avokadomackor och dricka apelsinjuise i någon kopp jag snodde från IKEAs café i sjuan. Sittdansar gör jag också.

Kommentarer

:

Ditt namn:
Kom ihåg mig här?

E-post:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0